16 Aralık 2014 Salı

Mim-Sinem Pehlivan ile Röportaj

Herkese Merhabalar :)

Makyaj Tavsiyem ve Makyaj Formülleri nin başlattığı tag e biz de katılalım dedik.Birbirimizle röportaj yaptık.Birbirimizi daha yakından tanımalıyız hepimiz.Sizlerin de katılmasını bekliyorum.Sinem Pehlivan arkadaşım benim sorularımı cevapladı.Benim röportajım için tık tık..

1-Nerede yaşıyorsun?
Çanakkale’de yaşıyorum.

2-Okuyor musun çalışıyor musun ?
Üniversitede 3.sınıf öğrencisiyim. Sınıf öğretmenliği okuyorum.

3-Blog yazmaya ne zaman başladın bu süre içinde blogla ilgili beklediğin hedefe ve ilgiye ulaştın mı?
Blog yazmaya 2013 yılının kasım ayında başladım. Başta sırf çekilişleri paylaşmak için açmıştım. Ama çocukluğumdan beri içimde olan yazma tutkusuna daha fazla dayanamadım. Şuan blogum emeklerimin karşılığını veriyor. Ama alınacak daha çok yol var :)

4-Günlük hayatında neler yaparsın uğraşların var mı ?
Okula gitmek hayat felsefemiz :) Makale yazarlığı yapıyorum. Özel ders veriyorum ve ALES’e hazırlanıyorum. Arada bir de nefes almaya çalışıyorum. Arkadaşlarım zorla dışarı çıkarır oldular artık.  Çok yoğunum çok :D

5-Asla yapmam dediğin bir şey var mı ?
Sigara içmem.

6-En sevdiğin makyaj malzemen nedir ?
Eyeliner olmazsa olmaz.

7-Favori dizin hangisi ?
The Tomorrow People

8-Blogla ilgili ,bloğunu geliştirmek adına planların var mı ?
Geçen haftaya kadar blogumu geliştirmek için çırpınıyordum. Ancak şimdi 2 günde bir ilgilenebiliyorum. Çünkü çok yoğunum. Ama en kısa zamanda bloguma gereken ilgiyi göstereceğim. Yarı yıl bir gelse….

9-Ailen ve arkadaşların blog yazdığını biliyorlar mı bu konuda sana destek oluyorlar mı ?
Başta ailem zaman kaybı olarak düşündü. Ama ardından bizim kız hep gizli yazardı zaten. Bırakalım da yazsın dediler. Abim bilmiyordu bu blog işlerini ama şimdi tanıtım ürünlerini blogger toplantısına katıldığımı görünce bu işte başarılı olduğuma inandı. Ve artık hayatımda yer alan herkes bana destekçi.

10-2015 yılından beklentilerin nelerdir ?

Herkes sağlık, para, mutluluk der bu soruya alıştık artık. Onların dışından bir şey söyleyelim. “BAŞARI” . Benim için bu yıl en önemli şey başarıdır. Aklımda kurduğum o kadar çok şey var ki. Yavaş yavaş başladım başarmaya. Ama 2015 bekle beni ;)

Sinem Pehlivan ' a çok teşekkür ediyorum röportaj için :) Diğer blogger arkadaşlar haydi birbirimizi tanıyalım :)

3 yorum :

  1. çok teşekkür ediyorumm katılımlarınız emekleriniz için :) sizi daha yakından tanıdığıma cok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir röportaj olmuş ben de sizi yakından tanıdığıma çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Sinemciğim başarılarının devamını diliyorum, röportaj da çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, begümsel

    YanıtlaSil