23 Nisan 2015 Perşembe

Avon Clearskin Köpük Temizleyici

    Herkese Merhaba :)

    Öncelikle yazıma başlamadan önce bugünün önemi ile ilgili bir kaç bir şey söylemek istiyorum. Bugün 23 Nisan! :) Ulu önder Atatürk'ümüz 95 yıl önce bugün TBMM'yi kurdu ve tüm çocuklara bugünü Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ilan etti. Tüm çocukların ve tüm dünyanın bayramı kutlu mutlu olsun. Bu güzel bayramlarımızı kutlamaktan vazgeçmeyelim. Atamızın emanetine sahip çıkalım diyorum.

    Şimdi de konumuza geçelim. Biliyorum buraları çok ihmal ettim. Hemen hemen 1 aydır bir türlü yazı yazamadım. İnstagramda da paylaşımlarım azaldı. Ufak tefek sorunlar vardı ve artık hepsi çözüldü. Şimdi bıraktığım yerden devam edeceğim ve inşallah bir daha böyle aralar vermeyeceğim.

    Buralarda olmadığım zamanlarda önceden almış olduğum fakat hiç kullanmadığım ürünleri denemeye başladım. Kullanım süreleri geçmeden kullanmak lazım değil mi ? Son zamanlarda da ne zaman aldığımı hatırlamadığım ama kontrolünü yapıp kullanmaya başladığım bir temizleyiciden bahsedeceğim. Bu arada ürünlerinizin kullanım sürelerinin ne zaman dolduğunu öğrenmek istiyorsanız buraya tıklayarak bu konudaki yazımı okuyabilirsiniz.


avon clearskin köpük temizleyici

    Bugün inceleyeceğimiz bu temizleyici Avon'un akneye meyilli ciltler için üretilmiş köpük temizleyici. Bu üründen önce hiç köpük temizleyici kullanmamıştım. Genellikle jel ürünler tercih ediyorum. Fakat bu üründen sonra köpük temizleyicilere karşı bir sempatim oluştu. O zaman hemen inceleyelim.


    Öncelikle ürünün vaat ettiklerinden bahsetmek istiyorum. Ürün akneli ciltler için üretilmiş. Cilt görünümünü düzgünleştirmek ve akne oluşumunu engelleyip var olan akneleri azaltmak gibi mükemmel vaatleri var. Benim gibi yağlı ve akneli ciltlerin istediği tek şey sanırım bu. Ürünün içeriğinde %2.0 oranında salisilik asit var ve bu asit sivilceler ve yağlı ciltler için kesinlikle çok faydalı.



    Salisilik asit içermesi ve vaatleri beni çok etkilemişti açıkçası ilk aldığımda. Peki bu vaatleri gerçekleştirebilecek mi ? Aklımdaki büyük soruda buydu. Benim büyük büyük sivilcelerim yok da daha küçük,kırmızı sivilcelerim ve sivilce izlerim var. Ancak bazı dönemler kocaman sivilcelerim çıkıyor. Bu ürünü kullanmaya ilk başladığımda alnımda kocamaaan bir sivilce vardı. Bu sivilceyi küçültmeyi başaracak mı diye çok merak ettim. Çünkü benim böyle dönemlerde çıkan kocaman sivilcelerim çok uzunnn zaman beni bırakmıyorlar. Hemen hemen 2-3 haftadır bu ürünü kullanıyorum. O kocaman sivilcemden eser kalmadı. 1 hafta da yok oldu. Ayrıca bu ürünü kullandığımdan beri herkes yüzümde bir farklılık olduğunu fark ediyor. Tabi ki sadece bu ürünün etkisi değil ama kesinlikle bu iyileşmeyi çok etkilediğini söyleyebilirim.

    Bu ürün bu aralar vazgeçemediğim temizleyicim oldu. Yüzümü çok güzel temizliyor. Kurutmadan temizlemesi de beni çok mutlu etti. Bu ürün benim için gayet iyi. Bitirene kadar kullanacağım ve o zaman daha fazla bir etkisi olacak mı hep birlikte göreceğiz.

    Bir daha uzun aralar vermemem dileğiyle diğer yazılarımda görüşmek üzere :)

    Güzellik sizinle olsun :)

2 yorum :

  1. Merhaba şimdi avonda 3 kopuk ürünü var bu ay katalogunda bana kopuk lazim. Birinci nutraeffects olan kopuk. İkinci bu onerdiginiz akneye meyilli. Üçüncü light moisture salatalik özlü diye. Kafam karisti benim yüzüm karma ve burun bölgesi akneli. Ama bazi dönemlerde sivilcem cikiyor elbet ama yanlis urun kullandigimdada cikiyor bu netruone mi ne greyfurt özlü olan garnier 3in1 gibisi sivilce yapmisti. Simdi bu 3unden birini alicam yardimci olursaniz sevinirim. Hangisi?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba şimdi avonda 3 kopuk ürünü var bu ay katalogunda bana kopuk lazim. Birinci nutraeffects olan kopuk. İkinci bu onerdiginiz akneye meyilli. Üçüncü light moisture salatalik özlü diye. Kafam karisti benim yüzüm karma ve burun bölgesi akneli. Ama bazi dönemlerde sivilcem cikiyor elbet ama yanlis urun kullandigimdada cikiyor bu netruone mi ne greyfurt özlü olan garnier 3in1 gibisi sivilce yapmisti. Simdi bu 3unden birini alicam yardimci olursaniz sevinirim. Hangisi?

    YanıtlaSil