22 Haziran 2015 Pazartesi

Rival De Loop Dudak Kalemi - Rival De Loop Young Ruj

     Herkese Merhabalar :)

     Ürün tanıtımlarına tüm hızıyla devam ediyoruz. Her güne bir ürün,makyaj veya cilt bakım önerisi planladım ve inşallah bir sorun çıkmazsa her gün bir yazıyla karşınızda olacağım. Bugün aslında bir değil iki üründen bahsedeceğim. Birbirlerine tam yakışan,ikisini birbirinden ayırmadığım bu ruj ve dudak kaleminden size bahsetmezsem çatlayabilirim. Çünkü bu kadar uygun fiyatlı olup bu kadar güzel bir performans görebildiğim bir ürünü sizlere hemen anlatmam gerek.

     Rossmannlarda satılan Rival De Loop ve Rival De Loop Young markalarını duymuşsunuzdur. Duymadıysanız da çok uygun fiyatlı cilt bakımı ve makyaj ürünleri olan bir marka kendisi. Ben de bu markanın bir çok ürününü deniyorum. Çünkü hem performansı çok iyi hem de fiyatları çok çok uygun. Uygun fiyatlısı varken neden fazla verelim öyle değil mi ? 



    Öncelikle dudak kaleminden başlayalım. Dudak kalemi rujumuzun kalıcılığını arttırmak için mükemmel bir ürün. Ayrıca kırmızı,bordo veya mor gibi koyu renklerdeki sürülmesi zor rujlar için de bize kolaylık sağlayan ürünler. Benim kullandığım bu mükemmel kırmızılıkta ürün Rival De Loop markasına ait automatic liplinerlardan 03-Scarlet isimli dudak kalemi. Kalem asansörlü yapıya sahip. Rengi tam bir kırmızı. Yapısı gerçekten yumuşacık ve bu yüzden de sürümü oldukça kolay. Çok rahat uygulayabiliyorum. Tek başına ruj olarak dahi kullanabildiğim bir ürün. Ayrıca fiyatı da 2.50 Tl idi. Çok uygun fiyatlı ve mükemmel bir ürün mutlaka denemelisiniz.

     Kırmızı rujlar kadar kadınları çekici tutan başka bir ruj rengi yok bence. Kesinlikle kırmızı ruja bayılıyorum. Özellikle gece makyajlarında severek kullandığım bir renktir kırmızı. Peki bu dudak kalemi ile beraber kullanmaya bayıldığım kırmızı rujum hangisi ? Rival De Loop Young markasına ait 09-Moulin Rouge isimli rujdan bahsediyorum. Bu rujun rengine ve yapısına bayıldım. Ayrıca indirimde 3.49 Tl ye aldığımı söylemeden de geçemeyeceğim :)



    Öncelikle biraz yapısından bahsedeyim sizlere. Bu ruju uygulamadan önce tabi ki dudaklarıma bir lip balm uyguluyorum. Asla çizgilere dolmuyor ve dudaklarımı kurutmuyor. Ayrıca yumuşak bir yapısı olduğu için çok rahat uygulanabiliyor. Dudak kalemi kullanmadan bile uygulanabildiği için benim bayıldığım bir ürün oldu kendisi.

    Rengi kırmızı fakat böyle koyu renk bir kırmızı değil. Hafif pembemsi bir kırmızı diyebilirim belki. Hafif parıltılı fakat parlatıcı gibi parlamayan bir ruj zaten şimdi dudaklarımda görünce rengini ve parlaklığını daha iyi anlayabileceksin.



     Kalıcılığı tek başına kullanıldığını çok fazla değil tabi ki. Fakat dudak kalemi ile uyguladığımda kalıcılığından yeteri kadar memnun kaldım. Bu fiyata mükemmel bir performans diyorum.

     Bugün tanıttığım ürünler bunlar oldu. Uygun fiyatlı ürün önerilerim daha da gelecek. Takipte kalın :) Umarım yazımı ve ürünlerin dudaklarımdaki duruşunu beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

     Güzellik sizinle olsun :)

3 yorum :

  1. Rival de loop ürünleri şehrimde olmadığı için henüz deneyemedim ancak denemek istediğim çok ürünü var, fiyatına göre gayet güzelmiş ruj..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başarılı ürünler keşke her yerde olabilse :)

      Sil
  2. Ben de kullandım çok memnun kaldım.yazınıda çok beğendim eline sağlık takibe aldım banada beklerim
    burcumblogger.blogspot.com

    YanıtlaSil