5 Temmuz 2015 Pazar

Cettua Burun Bandı

     Selam Canlar :) 

     Siyah noktalar sanırım çoğumuzun belası. Onlardan kurtulmak için her yolu deniyoruz. Fakat çok başarılı olamıyoruz sanırım bu konuda. Benim en çok siyah nokta olan bölgem burnum. Bu yüzden de siyah nokta için peelingler ve tonikler uyguluyorum sürekli. Fakat günü kurtarmak için kullandığım bir ürün var. Gratislerde satılan Cettua siyah nokta temizleyici burun bandı.


Cettua Burun Bandı


     Nasıl kullanıldığından bahsedeyim. Burnumuzu biraz ıslatıyoruz ve bandı yapıştırıyoruz. 10-15 dk. içinde kuruyor ve iyice kuruyup sertleşince bandı çıkarıyoruz. Aslında çok pratik ve güzel bir ürün gibi.

     Bir kutunun içinde 6 tane var ve ben haftada bir kez uyguladım. O yüzden çok uzun süreli kullanılabilir.
   
    Bu ürünle 2 yıl önce tanıştım ve bayıla bayıla kullanmaya başladım. Çünkü kullandığım ilk zamanlar burnumun üzerindeki yüzeye çıkmış siyah noktalarımı çok güzel temizliyordu. Bandı burnuma yapıştırıp kuruduğu zaman çıkarttığım zaman banttaki siyah noktaları görebiliyordum. İndirimlerde 2.5 Tl olduğu için yıllardır hep depolar ve kullanırım.


Cettua Burun Bandı

    Fakat son kullandığım iki pakette artık beklentilerimi hiç karşılamadığını fark ettim. Nedense artık sanki hiçbir etki yaratmıyormuş gibi geliyor. Bu kullandığım son paket oldu sanırım. Başka bir marka denemek gerek.

   Dediğim gibi burun bantları kalıcı çözümler değil. Geçici bir temizlik sağlıyorlar. Ama dediğim gibi günü kurtarıyordu. Yeni ürün keşfine çıkmalıyım. Sizin öneriniz varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

   Güzellik sizinle olsun :) 

1 yorum :

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog Cettua Burun Bandıfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil