4 Mart 2015 Çarşamba

Acnecinamide Temizleme Jeli

    Merhabalar ,

    Ürün tanıtımlarından devam ediyorum ve bu yazımda da sizlere yeni tanıştığım bir üründen bahsedeceğim. Bu ürünlerle bir çekiliş de yapmıştık firmayla beraber. Denemem için bana da gönderilen bu ürünleri denedim ve bugün temizleme jelinden sizlere de bahsetmek istiyorum.

    Acnecinamide markasını hep denemek istiyordum ancak bir türlü fırsat olmamıştı. Firma sayesinde deneme şansım oldu. Öncelikle teşekkür ediyorum. Şimdi üründen bahsetmeye başlayalım.

Acnecinamide Temizleme Jeli

    Ürün yağlı ciltler için üretilmiş. Ben de yağlı ve sorunlu bir cilde sahip olduğum için tam benlik bir ürün  :) Ürün cildimi kurutmadan temizledi. Yüzümü yıkadıktan sonra çok güzel bir temizlik hissi geldi gerçekten. Ürünün en sevdiğim yanı da bu oldu. Tertemiz olduğunu hissedebildim.

    Ürünün vaat ettikleri  yağ kontrol sağlamak, siyah nokta ve sivilcelerle savaşmak. 2-3 haftadır kullanıyorum. Fakat vaat ettikleriyle ilgili sonuçları henüz alamadım. Zamanla yorumlarımı instagram üzerinden tekrar paylaşacağım.

    Ürün yüzümdeki sorunlara henüz çözüm olmasa da ayrıca bir sorun da yaratmadı. Bu benim için çok güzel bir özellik çünkü benim cildimde çoğu ürün sivilcelenmeler yapıyor. Gönül rahatlığıyla kullanabiliyorum.

    Güzel bir temizlik sağlayan bu ürün bence gayet başarılı. Çünkü ben bu üründen sivilcelerimi yok etmesini değil de sorun oluşturmadan tertemiz yapmasını beklemiştim ve isteklerimi sağladı.

    Acnecinamide markasının peeling ve jel kremi de elimde var. Yüzüm bu ara çok sivilceli olduğu için peeling yapamıyorum fakat kremini kullanıyorum. Onun yazısı da yakın zaman da gelecek J Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur. Bu ay daha sık paylaşım yapmayı planlıyorum inşallah. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ..


    Güzellik sizinle olsun J

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder