5 Mart 2015 Perşembe

Favori 5 Ruj

   Herkese Merhaba :)



   Çoğu kadın ruj sürmeyi sever. Ben de ruj olmadan yapamayan insanlardan birisiyim. Uygun fiyatlı rujları almayı seviyorum açıkçası. Çünkü daha farklı farklı rujlar alabiliyorum. Sizin için 5 tane ruj seçtim. O zaman hemen kısa kısa favorilerimden bahsetmeye başlayalım. 



   Essence Longlasting Lipstick-15-Oh so matt!

   Bu mükemmel nude ruju sevgililer günü indiriminde almıştım ve bu kadar kısa sürede favorilerim arasına girdi. Yapısını ve rengini çok sevdim. Kalıcılığı da çok iyi olmamasına rağmen günlük kullanımda benim için yeterli. Mat bir ruj ancak benim dudaklarımı hiç kurutmadı. Çok başarılı bir ürün. Essence markasını çok seviyorum. Bu rujun da diğer renklerini denemeyi planlıyorum. Fiyatı da gayet uygun. Siz de denemelisiniz :)



   Oriflame - Peach Sensation

   Dudaklarımı mükemmel nemlendiren , kabı da kendiisi kadar tatlış olan bu mükemmel ruj özellikle yaz aylarımın favorisi oldu. Parlak ve nemli bir duruşu var. Kalıcılığı malesef çok iyi değil ancak ben yine de çok severek kullanıyorum. Kokusu da çok güzel şekerli şekerli :) Bu seri hala katalogta varsa siz de denemelisiniz.



   Farmasi Rouge-01

   Farmasi markasını çok merak ediyordum. Daha sonra ufak bir alışveriş yaptım. Alışveriş yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bu ruju da o alışverişte aldım ve bayılarak kullanıyorum. Yapısı , duruşu , kalıcılığı ve kokusu gerçekten harika. Ben de olmayan bir rengi vardı ve bu yüzden ürün daha çok ilgimi çekti. Bu üründen çok memnunum denemelisiniz :)


   Oriflame Giordani Gold - Burgundy Dream

   Annemin hediyesi olan bu ruju ilk zamanlar çok korkarak sürdüm. Çok koyu bir rengi var. Resimde gözüktüğünden biraz daha mor gibi. Koyu renkler kullanabilmeye bu ruj ile başladım. Kokusu çok mükemmel olmasa da rengi harika.



   Cecile Longkisses - 11 

   Bu üründen daha önce uzun uzun bahsetmiştim. O yüzden burda sadece mü-kem-mel olduğunu söylüyorum ve sizi hemen buraya tıklayarak o yazıma yönlendiriyorum :)

   Sizin için seçtiklerim bunlar. Sizler de favori rujlarınızı benimle paylaşabilirsiniz. Çok sevinirim.

   Güzellik sizinle olsun :)
   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder